Kohaletoimetamine ja makseviisid
Tavatarne hind on 6.9 EUR (sisaldab käibemaksu) ja kehtib ainult Eesti territooriumil.
Kõigi üle 45 EUR tellimuste korral on tavatarne tasuta.
linkOn suur tõenäosus, et Sinu tellimus on juba teele saadetud. Oma tellimuse olekut saad igal ajal jälgida oma kliendikonto alamlehel ‘Tellimused’.
Üldjuhul saadetakse tellimused tööpäeviti välja 24 tunni jooksul, kui on täidetud järgmised tingimused:
- Tellimuse eest on juba makse tehtud või on valitud arvega maksmise võimalus.
- Kõik tellitud tooted on meie laos olemas.
Nädalavahetustel ja riigipühadel tehtud tellimuste täitmiseks kulub täiendav tellimuse töötlemisaeg.
Palume mõistvat suhtumist, kui me ei peaks suutma Sinu tooteid koheselt teele panna. Sinu paki kohaletoimetusprotsessis on palju erinevaid etappe, mis kahjuks tähendab ka seda, et seal võib esineda võimalikke viivitusi.
Kui tellimus on ettevalmistatud ja saatmiseks valmis, saadetakse esitatud e-posti aadressile vastav sõnum. Lisaks saadetakse kullerteenuse pakkuja poolt e-postile täiendav sõnum, kust leiad rohkem teavet oma paki ja muude kohaletoimetamisega seonduvate asjaolude kohta.
Kui soovid kontrollida oma tellimuse olekut, võid meiega ühendust võtta kasutades meie kontaktivormi või helistades +372 5094768. Lubame, et Sinu tellimus toimetatakse kohale nii kiiresti kui võimalik.
linkShow more
Tellimused
Võid võtta ühendust meie klienditeenindusmeeskonnaga läbi meie kontaktivormi või telefoni teel +372 5094768.
linkJah, kohe pärast tellimuse esitamist saadetakse Sulle e-posti teel automaatne kinnitus.
linkSul on võimalik käimasolevaid tellimusi tühistada või taotleda nende muutmist kasutades meie kontaktivormi. Kui see on tehniliselt võimalik ja tellimust ei ole veel väljasaatmiseks töödeldud, oleme hea meelega valmis Sinu soove arvesse võtma.
linkShow more
Garantii ja tagastused
Kõik meie tooted on välja töötatud nii, et need vastaksid kõige kõrgematele kvaliteedistandarditele ning selle tulemusena on neil pikk kasutusiga. Kuid siinjuures tasub märkida, et pakume garantiid ainult meie Curaproxi elektrilistele hambaharjadele. See garantii kehtib kaks aastat. Samuti on võimalik seda garantiid tasuta ühe aasta võrra pikendada. Selleks mine oma kliendikontole ja pikenda oma garantiid alamlehel ‘Registreeritud tooted’.
linkVõta meie esmaklassilisest klienditeenindusest maksimum ning pikenda oma mistahes Curaproxi elektrilise hambaharja garantiid. Lihtsalt mine oma kasutajakontol Registreeritud tooted lehele ja registreeri oma uus toode. See pikendab toote garantii kahelt aastalt kolmele.
Kui Sul ei ole veel Curaproxi kasutajakontot, siis nüüd on aeg see endale teha! Alustamiseks vajuta veebilehe ülaosas olevas menüüd Logi sisse nupule.
linkPalun teavita meid defektsest tootest võimalikult kiiresti, kasutades meie kontaktivormi või helistades telefoninumbril +372 5094768. Seejärel uurime, kas saame toote välja vahetada, ning anname Sulle teada, mida edasi teha.
linkShow more
Kaebused
Võid meiega ühendust võtta meie kontaktivormi kaudu või telefoni teel sisesta kohalik number.
linkGarantiinõudeid saab esitada vastavalt kehtivatele õigusaktidele.
Curaproxi Hydrosonic hambaharjade puhul on Sul õigus nende vigade parandamisele, mis ilmnevad kohustusliku garantiiaja jooksul kaks aastat pärast toote kättesaamist. Garantii ei hõlma kahjustusi ja rikkeid, mis on tekkinud toote ebaõige kasutamise, käsitlemise või hoiustamise, ebakorrektse või hooletu hooldamise, liigse kasutamise või volitamata teenusepakkuja poolt teostatud ebaõige remondi tõttu.
linkVõid meiega ühendust võtta meie kontaktivormi kaudu või telefoni teel numbril +372 5094768.
linkShow more
Kliendikonto
Sinu kontaktandmed salvestatakse ja need täidetakse tulevaste tellimuste korral automaatselt. Sinu tellimuste ajalugu võimaldab Sul vaadata oma eelmisi tellimusi, neid uuesti tellida ja jälgida tellimuste olekut.
Kliendikonto võimaldab ka registreerida oma Hydrosonic hambaharja ja seeläbi pikendada selle garantiid kahelt aastalt kolmele.
linkUut parooli on võimalik taotleda siin. Soovi korral saame Sinu parooli ka käsitsi lähtestada. Palun kasuta selleks meie kontaktivormi või helista meile telefoninumbril +372 5094768 ja tööaeg.
linkOleme meeleldi valmis Sinu kliendikonto kustutama, kui peaksid seda soovima. Palun kasuta selleks meie kontaktivormi või helista meile telefoninumbril +372 5094768 ja tööaeg.
Kui oled esitanud meile tellimuse, oleme seaduslikult kohustatud säilitama Sinu andmeid kuus aastat pärast ostu sooritamist.
linkShow more
Uudiskiri
Telli Curaproxi uudiskiri, et saada kõige värskeimaid uudiseid suuhügieeni teemal. Curaprox annab teavet suuhügieeni ja põnevate uute toodete kohta. Kui armastad häid hindu, siis hoiame Sind regulaarselt kursis meie parimate pakkumiste ja allahindlustega.
linkCuraproxi uudiskirja tellides püsid kursis Curaproxi käimasolevate võistluste, allahindluste ja eripakkumistega. Uudiskirjaga liitudes saad ligipääsu eksklusiivsetele sooduskupongidele, mis on saadaval ainult meie uudiskirja tellijatele. Telli uudiskiri kohe nüüd!
linkSulle saadetakse teavet põnevaid pakkumisi paar korda kuus. Samuti teavitame Sind eksklusiivsetest eripakkumistest ja allahindlustest. Telli uudiskiri kohe nüüd!
linkShow more