Garantii ja tagastused
Kõik meie tooted on välja töötatud nii, et need vastaksid kõige kõrgematele kvaliteedistandarditele ning selle tulemusena on neil pikk kasutusiga. Kuid siinjuures tasub märkida, et pakume garantiid ainult meie Curaproxi elektrilistele hambaharjadele. See garantii kehtib kaks aastat. Samuti on võimalik seda garantiid tasuta ühe aasta võrra pikendada. Selleks mine oma kliendikontole ja pikenda oma garantiid alamlehel ‘Registreeritud tooted’.
linkVõta meie esmaklassilisest klienditeenindusest maksimum ning pikenda oma mistahes Curaproxi elektrilise hambaharja garantiid. Lihtsalt mine oma kasutajakontol Registreeritud tooted lehele ja registreeri oma uus toode. See pikendab toote garantii kahelt aastalt kolmele.
Kui Sul ei ole veel Curaproxi kasutajakontot, siis nüüd on aeg see endale teha! Alustamiseks vajuta veebilehe ülaosas olevas menüüd Logi sisse nupule.
linkPalun teavita meid defektsest tootest võimalikult kiiresti, kasutades meie kontaktivormi või helistades telefoninumbril +372 5094768. Seejärel uurime, kas saame toote välja vahetada, ning anname Sulle teada, mida edasi teha.
linkAvamata ja originaalpakendis tooteid on võimalik Curaproxile tagastada 30 päeva jooksul. Kui toode on uueväärne, tagastatakse toote ostuhind tellimuse esitamisel kasutatud makseviisi kaudu. Kui tagastus on meieni jõudnud, võtab selle töötlemine aega 3–10 tööpäeva.
Võta meiega ühendust läbi kontaktivormi või helista meile telefoninumbril +372 5094768. Seejärel uurime, kas saame toote välja vahetada ning anname Sulle teada, mida edasi teha.
linkTooteid on võimalik tagastada 30 päeva jooksul alates päevast, mil need Sinuni toimetati. Juhul, kui 30 päeva on juba möödunud, võta palun ühendust meie klienditeenindusmeeskonnaga läbi meie kontaktivormi, et saaksime iga juhtumit eraldi läbi vaadata.
linkÜldjuhul võtame vastu mistahes toodete tagastusi, kui need on endiselt oma originaalpakendis. Kahjuks ei saa me vastu võtta juba avatud hügieenitooteid. Nende hulka kuuluvad hambaharjad, hambapasta, hambavaheharjad, lutid jms.
Võta meiega ühendust läbi kontaktivormi või helista meile telefoninumbril +372 5094768. Seejärel kontrollime, kas toodet (tooteid) on võimalik tagastada ning teavitame Sind järgmistest sammudest.
linkKas meie Hydrosonic elektriline hambahari ei ole Sinu jaoks sobiv? Saad selle meile tagastama 30 päeva jooksul pärast ostu sooritamist ning maksame Sulle raha tagasi. Võta meiega ühendust läbi kontaktivormi või helista meile telefoninumbril+372 5094768. Seejärel teavitame Sind järgmistest sammudest.
linkVõid võtta ühendust meie klienditeenindusmeeskonnaga läbi meie kontaktivormi või telefoni teel +372 5094768 ja tööaeg.
Kui Sa ei suuda meie klienditeenindusmeeskonna abil viga lahendada, saadame sulle ettemakstud tagastussildi. Seejärel saad Hydrosonic hambaharja meile tasuta tagasi saata, lisades pakki ka vea kirjelduse.
link