Swiss premium oral careSwiss premium oral care

Vali oma riik Eesti Eesti
Tasuta tarne kõikidele üle 45 €
Tarneaeg 3 kuni 5 tööpäeva
Turvaline makse 3D Secure'iga

Tellimused

Kellega peaksin ühendust võtma, kui mul on oma tellimuse kohta küsimusi?

Võid võtta ühendust meie klienditeenindusmeeskonnaga läbi meie kontaktivormi või telefoni teel +372 5094768.

link

Kas saan kinnituse, et minu tellimus on vastu võetud?

Jah, kohe pärast tellimuse esitamist saadetakse Sulle e-posti teel automaatne kinnitus.

link

Kas mul on võimalik oma tellimus tühistada?

Sul on võimalik käimasolevaid tellimusi tühistada või taotleda nende muutmist kasutades meie kontaktivormi. Kui see on tehniliselt võimalik ja tellimust ei ole veel väljasaatmiseks töödeldud, oleme hea meelega valmis Sinu soove arvesse võtma.

link

Miks ei ole minu tellimus veel kohale jõudnud?

Kui Sinu tellitud tooted on saadaval, kuid Sa ei ole veel saanud e-posti teel väljasaatmise kinnitust, siis palun kontrolli järgmist: 

  • Kas oled kontrollinud kullerteenuse pakkuja poolt saadetud jälgimisteavet?
  • Kas sisestasid õige e-posti aadressi?
  • Kas makse on tehtud?
  • Kas kõik tellitud tooted on meie laos olemas?

Vabandame, kui Sinu tellimuse väljasaatmisel on tekkinud viivitus. Sinu paki kohaletoimetusprotsessis on palju erinevaid etappe, mis kahjuks tähendab ka seda, et seal võib esineda võimalikke viivitusi.

Kui soovid kontrollida oma tellimuse olekut, võid meiega ühendust võtta kasutades meie kontaktivormi või helistades +372 5094768. Lubame, et Sinu tellimus toimetatakse kohale nii kiiresti kui võimalik.

link

Kus on minu pakk?

Sulle saadetakse e-postile automaatne kinnitus, kui tellimuse jaoks on loodud transpordietikett. E-postile saadetud teavitus sisaldab paki jälgimisnumbrit, mida saad kasutada oma paki jälgimiseks Ülemaailmsed kaubaveo- ja logistikateenused | UPS - Eesti lehel.

Kullerteenuse pakkuja poolt saadetud isikliku saadetise jälgimislingi abil on Sul võimalik teha täiendavaid muudatusi kohaletoimetamise aadressi osas, näiteks pakk ümber suunata pakipoodi või teisele aadressile.

Alternatiivse võimalusena leiad jälgimisnumbri ka oma kliendikonto Minu tellimused lehelt, valides vastava tellimuse juurest ‘Kohaletoimetamise üksikasjad’.

link

Mida peaksin tegema, kui olen saanud vale toote?

Juhul, kui oled saanud vale toote või tellitud toodete arvust erineva arvu tooteid, siis palun anna meile sellest teada kasutades kontaktivormi.

Probleemi võimalikuks kiireks lahendamiseks palume Sul oma päringus edastada meile oma tellimuse viitenumber ja probleemi täpsustada. Uurime seda probleemi esimesel võimalusel ning võtame Sinuga ise ühendust. 

link

Mida peaksin tegema, kui tellitud esemed on kohaletoimetamisel kahjustada saanud?

Pakime oma tooteid hoolikalt ning anname endast parima, et tooted jõuaksid Sinuni tervena. Juhul, kui toode peaks transpordi käigus siiski viga saama, aitame meeleldi selle probleemi lahendada.

Palun võta meiega ühendust viie päeva jooksul pärast toote kättesaamist, kasutades meie kontaktivormi, ning esita meile järgnev teave:

  • Sinu tellimuse viitenumber
  • Kahjustuse kirjeldus
  • Pildid kahjustusest ja pakendist

Kui oleme saanud vajaliku teabe, uurime probleemi koos kullerteenuse pakkujaga ning teavitame Sind järgmistest sammudest niipea kui võimalik.

link