MEIST
TERVIS ALGAB SUUST
Terve keha vajab tervet suud - just see on Šveitsi ettevõtte Curaden eesmärk. Kõige selle keskel on Breitschmidi ettevõtjate perekond ja Curaproxi kaubamärk.
Ettevõtja Ueli Breitschmid usub paremasse maailma: „Me suudame seda luua - ja see on meie endi kätes“. Tema suuhügieeniettevõte Curaden müüb rohkemat kui pelgalt tooteid. Pereettevõtte pühendumus on jagada teadmisi selle kohta, kuidas säilitada terve suu kogu eluks: meie endi vastutus on hoolitseda enda ja oma tervise eest. See põhineb veendumusel, et hea tervis saab alguse suust ja et suu on värav kogu ülejäänud kehasse.
Süsteemiga varustamine
Curadeni ettevõte käib võrreldes oma globaalsete konkurentidega oma teed ja seda mitte ainult oma reipuse või 70-aastast traditsiooni hõlmava ajalooga. Eelkõige on Curaden pühendunud inimeste intelligentsele ühendamisele ja teadmiste edasiandmisele. Curaden on andnud ennetamisele olulise rolli tervishoiuvaldkonnas. Hambaarstid, spetsialistid, hambaravispetsialistid ja teised peavad olema läbinud vastava koolituse. Ettevõtte kultuuri määrab suuhügieenis olulisel kohal olev ennetamine. See on kaasaegne mõtlemine, mida Curaden ise järjekindlalt rakendab – see tõstetakse esile Christine Breitschmidi juhtimisel, kes on juba kolmas põlvkond, kes pereettevõtet edasi viib.
Funktsionaalsus ja rõõm
Tänasel päeval on Curaden ülemaailmne holistilise suuhügieeni kontseptsioonide pakkuja enam kui 70 riigis. „Sinu parem tervis“ on filosoofia, mis on ettevõtte tegutsemise keskmes. See tõekspidamine rõhutab suuhügieeni tähtsust ja selle seost üldise tervisega. Olgu tegemist hambavaheharja, eriti peenete ja täpselt paigutatud harjastega hambaharja, elektrilise ultrahelil põhineva hambaharja, suuloputusvee, beebidele mõeldud komplekti või õrna hambapastaga: Curaproxi kaubamärk, selle tooted, ülemaailmsed tütarettevõtted ja sidusettevõtted pakuvad värvilist mängulisust, ühendades tervise ja rõõmu.