Esmaklassiline Šveitsi suuhooldus / Tasuta tarne kõikidele üle 40 €

Garantii ja tagastused

Milliseid garantiisid pakute ja mida need tähendavad?

Kõik meie tooted on välja töötatud nii, et need vastaksid kõige kõrgematele kvaliteedistandarditele ning selle tulemusena on neil pikk kasutusiga. Kuid siinjuures tasub märkida, et pakume garantiid ainult meie Curaproxi elektrilistele hambaharjadele. See garantii kehtib kaks aastat. Samuti on võimalik seda garantiid tasuta ühe aasta võrra pikendada. Selleks mine oma kliendikontole ja pikenda oma garantiid alamlehel ‘Registreeritud tooted’.

link

Kuidas pikendada Hydrosonic elektrilise hambaharja garantiid?

Võta meie esmaklassilisest klienditeenindusest maksimum ning pikenda oma mistahes Curaproxi elektrilise hambaharja garantiid. Lihtsalt mine oma kasutajakontol Registreeritud tooted lehele ja registreeri oma uus toode. See pikendab toote garantii kahelt aastalt kolmele. 

Kui Sul ei ole veel Curaproxi kasutajakontot, siis nüüd on aeg see endale teha! Alustamiseks vajuta veebilehe ülaosas olevas menüüd Logi sisse nupule.

link

Minu toode on defektne - mida peaksin tegema?

Palun teavita meid defektsest tootest võimalikult kiiresti, kasutades meie kontaktivormi või helistades telefoninumbril +372 5094768. Seejärel uurime, kas saame toote välja vahetada, ning anname Sulle teada, mida edasi teha.

link

Kuidas tellitud toodet tagastada või vahetada?

Avamata ja originaalpakendis tooteid on võimalik Curaproxile tagastada 30 päeva jooksul. Kui toode on uueväärne, tagastatakse toote ostuhind tellimuse esitamisel kasutatud makseviisi kaudu. Kui tagastus on meieni jõudnud, võtab selle töötlemine aega 3–10 tööpäeva.

Võta meiega ühendust läbi kontaktivormi või helista meile telefoninumbril +372 5094768. Seejärel uurime, kas saame toote välja vahetada ning anname Sulle teada, mida edasi teha.

link

Kui kaua on aega tellitud toote tagastamiseks pärast selle kohaletoimetamist?

Tooteid on võimalik tagastada 30 päeva jooksul alates päevast, mil need Sinuni toimetati. Juhul, kui 30 päeva on juba möödunud, võta palun ühendust meie klienditeenindusmeeskonnaga läbi meie kontaktivormi, et saaksime iga juhtumit eraldi läbi vaadata.

link

Kas mul on võimalik tagastada mistahes tooteid?

Üldjuhul võtame vastu mistahes toodete tagastusi, kui need on endiselt oma originaalpakendis. Kahjuks ei saa me vastu võtta juba avatud hügieenitooteid. Nende hulka kuuluvad hambaharjad, hambapasta, hambavaheharjad, lutid jms.

Võta meiega ühendust läbi kontaktivormi või helista meile telefoninumbril +372 5094768. Seejärel kontrollime, kas toodet (tooteid) on võimalik tagastada ning teavitame Sind järgmistest sammudest.

link

Curaproxi elektriliste hambaharjade raha tagasi garantii.

Kas meie Hydrosonic elektriline hambahari ei ole Sinu jaoks sobiv? Saad selle meile tagastama 30 päeva jooksul pärast ostu sooritamist ning maksame Sulle raha tagasi. Võta meiega ühendust läbi kontaktivormi või helista meile telefoninumbril+372 5094768. Seejärel teavitame Sind järgmistest sammudest.

link

Kuidas tagastada defektset Hydrosonic hambaharja?

Võid võtta ühendust meie klienditeenindusmeeskonnaga läbi meie kontaktivormi või telefoni teel +372 5094768 ja tööaeg.

Kui Sa ei suuda meie klienditeenindusmeeskonna abil viga lahendada, saadame sulle ettemakstud tagastussildi. Seejärel saad Hydrosonic hambaharja meile tasuta tagasi saata, lisades pakki ka vea kirjelduse.

link