Esmaklassiline Šveitsi suuhooldus / Tasuta tarne kõikidele üle 40 €

Kohaletoimetamine ja makseviisid

Kui palju maksab Curaproxi tellimuse kohaletoimetamine?

Tavatarne hind on 5.9 EUR  (sisaldab käibemaksu) ja kehtib ainult Eesti territooriumil. 

Kõigi üle 40 EUR tellimuste korral on tavatarne tasuta.

Klientidel on võimalus valida tarneviisiks kiirtarne UPS Expressiga.

Kiirtarne hind on 13.9 EUR  (sisaldab käibemaksu) ja kehtib ainult Eesti territooriumil.

Kui tellimuse hind ületab 40 EUR (koos käibemaksuga), on kiiretarne hind 9 EUR (sisaldab käibemaksu).

link

Milliseid makseviisid on saadaval?

Sul on võimalik valida järgmiste makseviiside seast:

  •  Mastercard
  •  Visa
  •  American Express
  •  PayPal

link

Millal saadetakse minu tellimus teele?

On suur tõenäosus, et Sinu tellimus on juba teele saadetud. Oma tellimuse olekut saad igal ajal jälgida oma kliendikonto alamlehel ‘Tellimused’.

Üldjuhul saadetakse tellimused tööpäeviti välja 24 tunni jooksul, kui on täidetud järgmised tingimused: 

  •  Tellimuse eest on juba makse tehtud või on valitud arvega maksmise võimalus.
  •  Kõik tellitud tooted on meie laos olemas.

Nädalavahetustel ja riigipühadel tehtud tellimuste täitmiseks kulub täiendav tellimuse töötlemisaeg. 

Palume mõistvat suhtumist, kui me ei peaks suutma Sinu tooteid koheselt teele panna. Sinu paki kohaletoimetusprotsessis on palju erinevaid etappe, mis kahjuks tähendab ka seda, et seal võib esineda võimalikke viivitusi. 

Kui tellimus on ettevalmistatud ja saatmiseks valmis, saadetakse esitatud e-posti aadressile vastav sõnum. Lisaks saadetakse kullerteenuse pakkuja poolt e-postile täiendav sõnum, kust leiad rohkem teavet oma paki ja muude kohaletoimetamisega seonduvate asjaolude kohta.

Kui soovid kontrollida oma tellimuse olekut, võid meiega ühendust võtta kasutades meie kontaktivormi või helistades +372 5094768. Lubame, et Sinu tellimus toimetatakse kohale nii kiiresti kui võimalik.

link

Show more

Tellimused

Kellega peaksin ühendust võtma, kui mul on oma tellimuse kohta küsimusi?

Võid võtta ühendust meie klienditeenindusmeeskonnaga läbi meie kontaktivormi või telefoni teel +372 5094768.

link

Kas saan kinnituse, et minu tellimus on vastu võetud?

Jah, kohe pärast tellimuse esitamist saadetakse Sulle e-posti teel automaatne kinnitus.

link

Kas mul on võimalik oma tellimus tühistada?

Sul on võimalik käimasolevaid tellimusi tühistada või taotleda nende muutmist kasutades meie kontaktivormi. Kui see on tehniliselt võimalik ja tellimust ei ole veel väljasaatmiseks töödeldud, oleme hea meelega valmis Sinu soove arvesse võtma.

link

Show more

Garantii ja tagastused

Milliseid garantiisid pakute ja mida need tähendavad?

Kõik meie tooted on välja töötatud nii, et need vastaksid kõige kõrgematele kvaliteedistandarditele ning selle tulemusena on neil pikk kasutusiga. Kuid siinjuures tasub märkida, et pakume garantiid ainult meie Curaproxi elektrilistele hambaharjadele. See garantii kehtib kaks aastat. Samuti on võimalik seda garantiid tasuta ühe aasta võrra pikendada. Selleks mine oma kliendikontole ja pikenda oma garantiid alamlehel ‘Registreeritud tooted’.

link

Kuidas pikendada Hydrosonic elektrilise hambaharja garantiid?

Võta meie esmaklassilisest klienditeenindusest maksimum ning pikenda oma mistahes Curaproxi elektrilise hambaharja garantiid. Lihtsalt mine oma kasutajakontol Registreeritud tooted lehele ja registreeri oma uus toode. See pikendab toote garantii kahelt aastalt kolmele. 

Kui Sul ei ole veel Curaproxi kasutajakontot, siis nüüd on aeg see endale teha! Alustamiseks vajuta veebilehe ülaosas olevas menüüd Logi sisse nupule.

link

Minu toode on defektne - mida peaksin tegema?

Palun teavita meid defektsest tootest võimalikult kiiresti, kasutades meie kontaktivormi või helistades telefoninumbril +372 5094768. Seejärel uurime, kas saame toote välja vahetada, ning anname Sulle teada, mida edasi teha.

link

Show more

Kaebused

Kuidas esitada garantiinõue?

Võid meiega ühendust võtta meie kontaktivormi kaudu või telefoni teel sisesta kohalik number.

link

Millal saan esitada garantiinõude?

Garantiinõudeid saab esitada vastavalt kehtivatele õigusaktidele.

Curaproxi Hydrosonic hambaharjade puhul on Sul õigus nende vigade parandamisele, mis ilmnevad kohustusliku garantiiaja jooksul kaks aastat pärast toote kättesaamist. Garantii ei hõlma kahjustusi ja rikkeid, mis on tekkinud toote ebaõige kasutamise, käsitlemise või hoiustamise, ebakorrektse või hooletu hooldamise, liigse kasutamise või volitamata teenusepakkuja poolt teostatud ebaõige remondi tõttu.

link

Olen saanud vale tellimuse. Mida peaksin tegema?

Võid meiega ühendust võtta meie kontaktivormi kaudu või telefoni teel numbril +372 5094768.

link

Show more

Kliendikonto

Kliendikonto loomise eelised.

Sinu kontaktandmed salvestatakse ja need täidetakse tulevaste tellimuste korral automaatselt. Sinu tellimuste ajalugu võimaldab Sul vaadata oma eelmisi tellimusi, neid uuesti tellida ja jälgida tellimuste olekut.

Kliendikonto võimaldab ka registreerida oma Hydrosonic hambaharja ja seeläbi pikendada selle garantiid kahelt aastalt kolmele.

link

Olen unustanud oma parooli.

Uut parooli on võimalik taotleda siin. Soovi korral saame Sinu parooli ka käsitsi lähtestada. Palun kasuta selleks meie kontaktivormi või helista meile telefoninumbril +372 5094768 ja tööaeg.

link

Kuidas oma kliendikonto kustutada?

Oleme meeleldi valmis Sinu kliendikonto kustutama, kui peaksid seda soovima. Palun kasuta selleks meie kontaktivormi või helista meile telefoninumbril +372 5094768 ja tööaeg.

Kui oled esitanud meile tellimuse, oleme seaduslikult kohustatud säilitama Sinu andmeid kuus aastat pärast ostu sooritamist.

link

Show more

Uudiskiri

Mida Curaproxi uudiskiri sisaldab?

Telli Curaproxi uudiskiri, et saada kõige värskeimaid uudiseid suuhügieeni teemal. Curaprox annab teavet suuhügieeni ja põnevate uute toodete kohta. Kui armastad häid hindu, siis hoiame Sind regulaarselt kursis meie parimate pakkumiste ja allahindlustega.

link

Mis on selle tellimise eelised?

Curaproxi uudiskirja tellides püsid kursis Curaproxi käimasolevate võistluste, allahindluste ja eripakkumistega. Uudiskirjaga liitudes saad ligipääsu eksklusiivsetele sooduskupongidele, mis on saadaval ainult meie uudiskirja tellijatele. Telli uudiskiri kohe nüüd!

link

Kui tihti saadetakse mulle Curaproxi uudiskiri?

Sulle saadetakse teavet põnevaid pakkumisi paar korda kuus. Samuti teavitame Sind eksklusiivsetest eripakkumistest ja allahindlustest. Telli uudiskiri kohe nüüd!

link

Show more